czwartek, 23 czerwca 2011

Welcome Holidays ♥

W końcu wakacje ♥ Cieszę się, że nareszcie będzie chwila by odpocząć. Mimo tego, że 29 sierpnia będę musiała wrócić do szkoły na poprawkę i praktycznie cały sierpień poświęcić na naukę, cieszę się z tej chwili wytchnienia.
Mam zamiar w końcu zabrać się za czytanie naprawdę fajnych książek. No a bynajmniej mam nadzieję, że będą godne uwagi. Tak więc prawdopodobnie jutro, lecę do biblioteki i myślę, że wrócę obładowana po brzegi :)
Wczoraj był koniec roku i spędziłam naprawdę miły dzień z przyjaciółmi, ale to mam nadzieję opisać jutro lub jeszcze dzisiaj, gdy dotrą do mnie zdjęcia. 
Prawdopodobnie robię sobie długą przerwę od bloga Utterly i przechodzę na blogspot. Chyba potrzebna mi jakaś odmiana. No cóż w końcu idą wakacje i czas na zmiany! Czuję słońce <3 


Serj ♥
Everybody knows, That you cradle the sun, Living in remorse ♥


12 komentarzy:

  1. Hejka :* Nie lubię blogspotów,ale dla Ciebie zrobię wyjątek. Mam nadzieję,że mnie jeszcze pamiętasz,a to,że mnie nie było prawie miesiąc wynagrodzę Ci/właściwie Wam w najbliższym czasie. Zapraszam Cię kochanie,jak za dawnych czasów na nową notkę. Kicai

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie ; ) Czekam kiedy wrócisz na onet,bo - moim zdaniem - dobrze Ci na nim było. Ale zresztą sama wiesz,czy Ci było dobrze,czy nie.. ; ) Po prostu czekam. A u mnie nowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry po raz...1...2...Po raz trzeci :) Jeśli Ci się bd nudziło,możesz do mnie zajrzeć :*
    Twoja kicai :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U! Poprawka? A to z czego? ;>
    No, ja również się cieszę, że wreszcie są wakacje. Ale, cholera, kompletnie nie wiem, co robić! Przyjaciółka niedługo wyjeżdża, także jeszcze gorzej! Z nią dopiero później jadę do Środy Śląskiej.
    Zapraszam Cię serdecznie na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego wokalistę. Pięknie śpiewa. Tę piosenkę również kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Na the-flapdoodle nowy i, na razie, ostatni post.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podjęłam decyzję i powracam w Onetowskie zakamarki. Znajdziesz mnie pod adresem www.youremychocolate.blog.onet.pl
    Pojawiła się już pierwsza notka, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nowy post na youremychocolate.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam, że piszę tutaj, ale nie masz postów na Utterly. Mam nadzieję, że znajdziesz ten komentarz. Youremychocolate przeniosłam na portal Blogspot, ponieważ Onet był uprzejmy wypiąć się do mnie zapleczem. Nie tylko do mnie zresztą. Mam nadzieję, że o mnie nie zapomniałaś i odwiedzisz mnie jeszcze: http://www.pleonazm.blogspot.com/
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog!
    Zapraszam do siebie, jeżeli możesz zostań obserwatorem mojego bloga. Ja też mogę obserwować twój blog, tylko napisz w komentarzu.
    wiktoria15.blogspot.com
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Tankiana <3 byłam na jego koncercie symfonicznym ;))

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń